چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
مسابقات دارالقرآن امام علی (ع)

حوزه/ هجدهمین دوره مسابقات سراسری ومردمی دارالقرآن امام علی بن ابیطالب(ع) از روز شنبه ۲۸ مهر آغاز و تا جمعه ۱۸ آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هجدهمین دوره مسابقات سراسری و مردمی دارالقرآن امام علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار می‌شود و ثبت نام این دوره از مسابقات از روز شنبه ۲۸ مهرماه آغاز و تا روز جمعه ۱۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

رشته‌های این دوره شامل مفاهیم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم به همراه آشنایی با ترجمه قرآن کریم می‌باشد. این دوره از مسابقات کاملاً به صورت غیرحضوری برگزارشده و ویژه برادران و خواهران در دو مقطع سنی کمتر و بیشتر از ۱۸ سال است. به نفرات اول تا سوم هر گروه جوایز نقدی اهدا می‌شود.

جوایز این دوره نسبت به دوره قبل درمجموع حدود ۱۳۰ درصد افزایش داشته است. علاوه بر نفرات اول تا سوم، به متسابقینی که در مرحله نیمه نهایی مسابقات حائز امتیاز حد نصاب گردند نیز هدایای نقدی اهدا می‌شود. جوایز حد نصاب بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

در دوره قبل حدود ۸۰۰ نفر از هدیه حدنصاب بهره مند شدند. عزیزانی که تمایل دارند در این رقابت قرآنی و معنوی شرکت نمایند می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات در این مسابقات ثبت نام نمایند.

لازم به ذکراست شیوه نامه چگونگی برگزاری مسابقات با جزئیات کامل در سامانه ثبت نام بارگذاری شده که به همه شرکت کنندگان توصیه می شود این شیوه نامه را بادقت مطالعه نمایند.

مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha